5.10.08

Fremtidig formue og hva den skal brukes på

Jeg har allerede tjent 5162 kr denne måneden, og skal jobbe minst tre vakter til før lønnslistene sendes inn, hvorav én er lørdagsvakt, dvs. 7-800 kr. Altså kommer jeg til å ha i underkant av 7000 kr når november starter. Hvilket betyr at jeg kan bruke 3500 kr på hva jeg vil. Det kommer jeg til å trenge, for november er generelt sett en ganske teit og trist måned, og da er det greit å kunne shoppe seg glad.

Jeg skal kjøpe fete støvletter på Bianco, med hjelp av Heidi. Så skal vi dra på Ikea og jeg skal kjøpe ramme, sånn at jeg endelig kan få hengt opp bildene jeg kjøpte for fire måneder siden, og så skal jeg kjøpe et panoramabilde jeg skal erstatte korketavlen med. Og et sengeteppe, og et sett med saker til skrivebordet sånn at det ser litt tøffere ut. Og så skal jeg kjøpe masse mat for resten av formuen.

Nå ble du misunnelig, tenker jeg. (Ikke du da, Nicolay)

3 kommentarer:

  1. Korketavlen må ikke bort :( Den er så fin. Jaja.
    Men jeg har et tips til deg, når du drar til Ikea. Om du skal ha is, så bare spiser du isen, og ikke kjeksen, så kan man ta gratis påfyll. ;)

    SvarSlett
  2. KAN VI BYTTE JOBB???

    alle mine kolleger vil ha vaktene sine. :(

    SvarSlett
  3. Men jeg har hatt den så lenge.

    Jeg fyller alltid på isen gratis. Og brusen. Nam.

    Haha, aldri. Jeg skal bli rik og få finere klær enn deg :D

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.