21.10.08

Et par morsomme lover

Hadde jeg vært en av presidentkandidatene i USA, hadde jeg først og fremst gått inn for å ta en skikkelig gjennomgang av lover. Bare se hva jeg fant i går:

Having sexual relations with a porcupine is illegal.

Women may be fined for falling asleep under a hair dryer, as can the salon owner.

If an elephant is left tied to a parking meter, the parking fee has to be paid just as it would for a vehicle.

When having sex, only the missionary position is legal.

You may not fart in a public place after 6 PM.

You may not kiss your wife’s breasts.

It is illegal to wear a fake moustache that causes laughter in church.

Chicken must be eaten with the hands.

Jeg gidder ikke å kommentere på dem, regner med at folk skjønner at de er morsomme. Dessuten har jeg, som vanlig, mye å gjøre.

5 kommentarer:

  1. Da ville jeg ikke stemt på deg! Her kan du se mine motargumenter:

    Stakkars pinnsvin om de skulle bli pult halvt ihjel!

    Hårtørrere er brannfarlige.

    Selvfølgelig! Bør forøvrig gjelde alle dyr på mer enn 100 kg.

    Ok, da. Denne var kjedelig.

    Går inn for fullstendig forbud!

    WTF?!?

    Respekt for Gud, Bea. Respekt for Gud.

    Kniv og gaffel er for pyser!

    Nei, dette var en slapp gjennomgang. Noe var trist, og noe var bare logisk. Skjønner hvorfor Høyre ikke er like populært som det en gang var hvis dette er hva representantene kommer opp med.

    PS: Du tok ikke engang med bøffelloven! Dårlig.

    SvarSlett
  2. Det var jammen litt av noen lover!

    Og hvem faen vil pule et pinnsvin?

    SvarSlett
  3. ... DET VAR FAKTISK JEG SOM FANT FLESTEPARTEN AV DEM ... :(

    MORO LELL, DA. ^^

    SvarSlett
  4. http://www.nettavisen.no/reise/article2315986.ece

    Der er de, med flere!

    SvarSlett
  5. "When having sex, only the missionary position is legal"
    HAHAHA, jævla idioter.
    Tenk om noen vil prøve noe annet da.

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.