26.10.08

Hvem er du?

Man trenger nærmere 5,8 i snitt for å komme inn på psykologistudiet. I og med at jeg ikke har åpnet Word for å skrive tysken ennå, tviler jeg sterkt på at det er det jeg går ut av videregående med. Men jeg skal nok klare meg allikevel. Hverdagen bobler over av saker for hobbypsykologer.

Visste du at hvis man skal skrive "jul" på mobilen, trykker man på de samme tastene som man bruker for å skrive "kuk"? Det er ganske tøft. For jeg tror det sier ganske mye om deg som person, hva som kommer opp først. Kommer jul opp først, er du en god, hjertevarm person som bryr deg om andre og kommer til å ringe moren din hver helg til hun er så gammel at hun ikke orker ta telefonen lenger. Kommer kuk opp først, derimot, er du en kald, kynisk person som kun er ute etter én ting, og som ikke har en eneste sunn verdi i livet ditt.

Er du klar for å finne ut hvem du er? Fisk opp mobilen og tast! (og bruk pollen etterpå)

9 kommentarer:

  1. Det kom opp "kul". Hva sier det?

    SvarSlett
  2. Du har 5,8 i snitt da, dust.

    SvarSlett
  3. Kul har ingenting å si. Det er hva som kommer først av "kuk" og "jul".

    SvarSlett
  4. jeg får ikke opp kuk engang. (det hørtes feil ut)

    kug er greia ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  5. På juleaften: "God jul" eller "god kuk"?

    Beklager! "God kug".

    SvarSlett
  6. jeg fikk jul! it must mean i'm a good person :)

    SvarSlett
  7. Valgene mine var Lul og Luk... Hmm..

    SvarSlett
  8. Jeg, som den evneveike personen jeg er, har ikke tatt meg bryet å finne fram mobilen, for å taste inn tre taster og late som om jeg går gjennom en dyp renselsesprosess der jeg finner ut on jeg er snill eller kynisk, som om mobilen min noen sinne hadde fortalt meg noe mer enn en vilt fremmed på gata (eller tarotkort for den saks skyld). jeg ville bare kommentere at å finne fram mobilen ikke på noen som helst måte har noe med å fiske å gjøre... punktum.

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.