19.10.08

Tenner, pupper og mage, evt. sagaflukt

Etter en hel dag med helhjertet prøving og strev og slit, har jeg skrevet én setning på sagaen min. Altså er det på tide med en velfortjent pause. Siden jeg ikke har vært så altfor ivrig her på bloggen i det siste, tenkte jeg jeg skulle ta det igjen ved å fortelle alle mine tørstende lesere om hvordan kroppen min har forandret seg i det siste.

For det første har jeg fått en helt ny ting på kroppen som ikke var der før. Nemlig en ny tann. Ja da. Til høyre i overkjeven har jeg fått en flunkende ny tann, helt bakerst. Den har ikke kommet så langt frem ennå, men den har i hvert fall kommet seg gjennom tannkjøttet og litt lenger, altså synes jeg det er på tide å pronounce den "tann". Selv om det gjorde jævlig vondt da jeg prøvde å tygge med den her om dagen. Jeg får trøste den med at første gang ofte gjør vondt.

For det andre tror jeg det er på tide å gå official. Etter at Simen var den tredje eller fjerde til å uoppfordret kommentere det, kan jeg like godt blogge det for all to see: jeg har fått større pupper. Ganske mye større, også. Sånn at den ene BH-en jeg har som har C-cup er den som passer best. Sånn at jeg må bruke opp litt av min enorme kommende lønn på BH-shopping. Grunnen til puppeøkningen er fortsatt ukjent. Og nei, jeg er ikke gravid.

En tredje ting er kroppen min generelt. Den eser ut. Blir gigantisk. Jeg har lenge levd etter placeboeffekten til Sindre, hvor jeg har spist alt mulig, regnet med å ikke bli feit, og derfor ikke blitt det. Men, for some reason, virker den ikke lenger. Jeg sprenger ut av klær, sprenger ut av busser, og snart må de vel flytte klasserommet vårt ned til første etasje sånn at skolen ikke skal få for høyt tyngdepunkt. Hvis du ikke tror meg, bare hør på dette (strengt tatt, les dette, men "hør på" ser bedre ut):

Bea: Faen, jeg har blitt så jævlig feit. Tenk om jeg er gravid.
Ilanit: Nei, jeg tror ikke magen blir SÅ stor SÅ fort.

4 kommentarer:

  1. Det var ikke det jeg ville si :(
    Jeg ville si at man har større mage om man er 1 mnd gravid.

    SvarSlett
  2. One moment on the lips, forever on the hips. ;)

    Neida, DU ER IKKE FEIT!

    SvarSlett
  3. Du skriver så bra, Bea! Mulig jeg har kommentert det før, og i så tilfelle; hva gjør vel det? Regner med at du syns det er hyggelig å høre uansett. Eller?

    Koz

    SvarSlett
  4. haha ilanit er søt!
    Vel Bea, jeg syns ikke du er feit, og puppene dine er bra

    knis

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.