12.5.09

Og jeg spør igjen

Forrige poll er avsluttet, og heldigvis har jeg bare fire lesere som er like teite som Lars. Da Lars er en av disse, går det nok bra. Ellers er ti stykker enige med meg. Jeg er glad i dere.

Jeg vil belønne dette gode resultatet med nok en poll, et spørsmål jeg har lurt på i lengre tid. Når du må gå forbi noen, og det er trangt, si ved et restaurantbord eller i en toggang, presser du rompa eller skrittet mot dem da? Kom gjerne med skriftlige svar også. Jeg må virkelig finne en løsning på dette.




4 kommentarer:

  1. Når det gjelder tog/fly, etc., går jeg med rompa mot dem, rett og slett fordi det er et slit å snu seg på den lille plassen.

    SvarSlett
  2. det er mest høflig å gå med skrittet mot, iallefall lærte jeg det av bestemoren min. gir mening, da man ikke skal snu ryggen til folk og bla bla bla. (er vel ikke kos å få en rumpe i ansiktet uansett. bedre andre veien kanskje).

    SvarSlett
  3. Man skal aldri ta rumpen mot de man går forbi. Man skal alltid stå ansikt til ansikt. Dette er common knowledge bea!

    SvarSlett
  4. Men det er jo litt vel intimt å presse skrittet mot skrittet til en du ikke kjenner.

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.