4.5.09

En helt ny blogg!

I hvert fall nesten. Som den oppmerksomme leser som faktisk bryr seg om meg (ikke Lars, med andre ord) kanskje har lagt merke til, har bloggen min lenge vært lilla. Men i går kveld, da jeg skulle sove, tenkte jeg litt før jeg sovnet. Grønn, tenkte jeg. Det er vår. Grønn er en fin farge. Hvorfor ikke rett og slett forandre fargeskjemaet på bloggen min? Jeg fant intet godt svar på dette, og her har du konsekvensene av det. Jeg har til og med slått meg kraftig løs i Photoshop og laget en skikkelig heftig logo som garantert vil gjøre medie-elever grønne av misunnelse. (Tok du den? Grønne? Siden bloggen min er grønn nå, liksom, hahahahahaha)

Lars synes grønt og hvitt er stygt sammen. Jeg synes det er fint. (Jeg måtte bare skrive det der for å demonstrere at jeg er en uavhengig kvinne som fint kan gå imot kjærestens ønsker og smak og behag.)

Edit: Angående navnet endret jeg det, siden jeg, etter å ha hatt denne bloggen i over ett år, fortsatt ikke har klart å komme opp med noe kreativt navn på den. Den har liksom blitt hetende Beablogg (i hvert fall hos Nicolay), så hvorfor ikke gjøre det offisielt?

5 kommentarer:

  1. Jeg må si at det er ganske stort å ha hatt inflytelse på navnet til bloggen din.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nytt navn og nye farger! Måtte framtiden bringe godt til deg og dine og veldig hilsen og slikt fra Aksel.

    PS! KOMMENTER FOR HELVETE (aksent er frivillig)

    SvarSlett
  3. Jeg trodde aksent var feil.

    SvarSlett
  4. Meh. Aksent er frivillig i alle ord der det er fysisk mulig unntatt i imperativ av ord som kontrollere og plassere, samt ordene "finer" og "filet". Det inkluderer visst kommentere, det. Dumme Bea leker smart. Og er det også :(

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.