10.5.09

Blogg møter Nettby

Jeg har blitt utfordret av Kamilla, og derfor ser jeg meg pent nødt til å svare på denne nettby-surveyen for femtiende gang.

BRUKER DU?

1. P-piller? Ja.
2. Å pusse tennene dine mer enn en gang for dagen? Ja, for tenk.
3. Større sko-strørrelse enn 37? Ja.
4. Å drepe edderkopper med egne hender?  Med egne TENNER, skal jeg si deg.
5. Sminke? Jepp.
6. Solbriller hver dag? Nei.
7. Å mobbe noen? Bare de som fortjener det / er morsomme å mobbe.

HAR DU?

1. Minst 3 tannbørster? Nei. :(
2. Kondomer på rommet ditt? Ja.  :O :O :O
3. Noen klær du har arvet som er ALT for store? Neh.
4. Noen gang pult på en do? Definer "do".
5. Svarte sokker på deg nå? Nei.
6. Opplevd at noen har vært utro mot deg? Nei.
7. Falt ut av sengen? Ja. :(
8. Knust noens hjerte: Ja.
9. Fått ditt eget hjerte knust: Ja. Jeg trenger snart nye måter å skrive "ja" på.
10. Fått en drøm i oppfyllelse: Som faen.
11. Gjort noe du angrer på: Sjelden, men ja.
12. Juksa på en prøve: Da jeg var ung og samvittighetsløs.


AKKURAT NÅ

1. Hva har du på deg: Dyne.
2. Hva hører du på nå: Nytt på nytt.
3. Hvor er du: Senga til Lars.
4. Hvem chatter du med: Ingen.
5. Hva ser du på: Nytt på nytt og Lars.
6. Hva skulle du egentlig gjort: Hjulpet Lars med oppgave.

SVAR HELT ÆRLIG

1. Pusser du tenner: Ikke etter at jeg innså hvor attraktivt morgenånde er.
2. Liker du noen : Ja ass.
3. Har du piercing noe sted: DIN MAMMA HAR PIERCING NOE STED
4. Har du noen tatoveringer: Nei.
5. Kjører du ulovlig: Nei.
6. Drikker du da: Meget ansvarlig.
7. Røyker du: Nei.

PERSONLIG

1. Hva vil du bli: Advokat. Og rik.
2. Hva har vært den beste dagen i ditt liv: En eller annen fra 13. november 2008 til nå.
3. Hva kommer aller først i livet ditt: Unnfangelsen. HAHAHAHA!
5. Er du forelska: Ja, for tenk.
6. Hva er du mest redd for? Å miste folk.
7. Hva pleier du å tenke på før du legger deg til å sove: Kjernefysikk og barberskum.
8. Har du noen gang mistet noen du virkelig elsker: Nei.
9. Hvor mange ganger har du vært dypt forelsket: 3.
10. Er du glad i familien din: Ja.
11. Er du glad i vennene dine: Nei, jeg er bare sammen med dem for sexens skyld.

Nå utfordrer jeg Lars (link står ute på siden der), sånn at han må nedverdige seg til Nettbysurveyer på sin ellers så intellektuelle og samfunnskritiske blogg. Alle andre får også lov å svare, men jeg er redd for at folk skal føle seg ekskludert.

2 kommentarer:

  1. "Røyker du: Nei."

    Er det helt riktig da, Bea? Jeg synes heller at det burde stått "Definer 'røyke'".

    SvarSlett
  2. Pft. Presens står for vane.

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.