28.1.09

Oppdragsskriving

OK, dette er greia: Jeg vet jeg ikke er velkommen her, men Bea har gitt meg en ny sjanse, rett og slett fordi hun ville, og hennes definisjon av demokrati er "noe som gagner meg og/eller Lars". Derfor skriver jeg her, og derfor må dere lide dere gjennom mine endeløse blogginnlegg flere ganger enn bare den ene gangen dere trodde dere fikk ved å stemme nei til meg. HAH!

Men, jeg er jo en god, ydmyk og gavmild gud, så jeg lar dere velge hva jeg skal blogge om. Jeg vil åpne for kommentarer etter hvert av mine innlegg, og der kommer dere til å kommentere. Dere kommer med forslag til hva neste Larsblogg her på Beablogg skal handle om, og jeg skriver ned alle forslagene på lapper, krøller lappene sammen, legger alle forslagene ned i en av mine utallige hatter, og trekker ett av forslagene. Siden jeg er kul, vil jeg be dere om å si hvem dere er når dere kommer med forslag, så kan jeg si hvem som vant (og det er digg å vinne, er det ikke?) og slike ting. Dessuten er det forferdelig grusomt når folk kommenterer anonymt.

- Koz og klemz fra Lars

EDIT: Jeg gidder ikke be om seriøste henvendelser. Foreslå noe, og jeg skriver om det. Iallfall om det trekkes opp av hatten.

6 kommentarer:

  1. Sesamstasjon og død.

    -Daniel

    Loves lars long time<3<3<3<3

    SvarSlett
  2. Alle gode ting er jo, som kjent, tre og inneholder Bea. Derfor syns jeg at Lars skal få blogge her så mye han vil, for med Beas åpenbart splittede personlighet er alle krav for "god ting" oppfylt, og det er jo noe man vil oppnå som eneveldende (eller i dette tilfellet treenig) styrer av et lite bloggunivers. Jeg trekker meg nå tilbake, til min ensomme hule, etter en alt for lang og heseblesende setning, med det enkle ønsket at Lars neste gang vil blogge om meg :)

    Forbehold om syke kommafeil!

    SvarSlett
  3. hehehehhhhhe, hei bea! og hei lars? (apropo lars, jeg traff en kjekk lars i hønefoss (sjekk seneste innlegg), og jeg tror vi skal gifte oss).

    derfor synes jeg du burde skrive om giftemål i en alder av 18. pros and cons, u know.

    luuuuuuuuv, linda

    SvarSlett
  4. Jeg synes utvilsomt at du bør skrive om meg. Eller hva du synes cous cous og kanel og andre ting man kan putte i munnen. Det er bra valg alt sammen. Det er bare å velge. Btw synes jeg alle burde ha en sånn kommentargreie som Lars, i og med at jeg ikke har planer om å opprette en egen blogg og dette systemet er tard.

    SvarSlett
  5. Liste hittil:
    - Sesam stasjon
    - Døden
    - Sindre
    - Giftermål i 18-årsalderen
    - Lars Baastad (som ikke er den originale Lars, av oss er jeg den originale, grunnet tidligere fødsel)
    - Couscous og kanel + andre ting som skal i munnen (håhå!)

    Innvendinger? Har jeg skjønt oppdragene feil?

    SvarSlett
  6. Sesam stasjon og død er samme ting:
    http://www.youtube.com/watch?v=YZTvDZHRFrU

    -Daniel

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.