11.1.09

Endelig lønner det seg å sjekke postkassa

Jeg liker å få ting i posten. Se/hør/les min nyeste mottakelse:

Kjære Hege

Jeg håper jeg kan friste deg med en avis fra Oslo et par uker. Det er en enkel og grei avis som tar opp samfunnet innenlands og uten lansk. Del den med familie og venner. Jeg håper du setter pris på det. Ha en hyggelig lesestund og kos deg. Med vennlig hilsen Anne Britt, og så et etternavn og en adresse jeg er så snill at jeg sensurerer.

Jeg må innrømme at jeg, i hvert fall i tankene, felte en tåre for Hege, som aldri får motta toukerslange prøveabonnementet på Klassekampen, og for Anne Britt, som i god tro sendte dette velmente kortet til min adresse, i håp om at den skulle havne hos Hege. Det var allikevel litt moro. Gratis raddisavis til meg, liksom!

2 kommentarer:

  1. HELDIGE DEG, STAKKARS HEGE.
    KLASSEKAMPEN ER FESTLIG.

    SvarSlett
  2. Post er mindre enn tre, dog mer enn null.

    public class Post{
    public static void main(String args[]){
    mailGet Post = new mailGet(string adresse);
    if(Post < 3 && Post > 0)
    System.out.println("POST<3<3<3");
    else
    System.out.println("Ingen post :(");
    }
    }

    Det var Java, for de som lurte. (Though not semantically correct, and not complete)

    Postens innhold er jeg dog ikke sikker på verdien av. Enhver avis med navn utalt [kl:assekampa] blir litt useriøs i mine øyne.

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.