15.1.09

Gjesteinnlegg, yay!

Jepp, da var løpet kjørt, jeg har blitt gjesteforfatter her på den nokså geniale Bea-bloggen. Beklager, alle dere som så et nytt innlegg her og gledet dere til å lese Beas fantastiske tanker om alt og ingenting, men egentlig for det meste bare meg.

Som mange av dere vet, er jeg Lars. Kjæresten til Bea. Jeg bor i Bergen, noe som gjør forholdet vårt til det mange vil kalle et avstandsforhold. Tenk litt på den, du! Men uansett, vi klarer oss fint, så!

Jeg har egentlig ikke noe spesielt å skrive her, men tenkte bare å bable litt rundt, liksom. Så dere svikere og/eller spedalske som ikke allerede leser bloggen min, kan skjønne litt av hvem jeg er og hva slags person jeg er. 

Yeah, så ... eh, så var det det, da. Tja, jeg kan skrive om ... meh, blås i det, jeg skriver på impuls. Utafor døra mi, tror jeg de skumle sykepleierne og de andre greie folka på gangen min spiller bordtennis eller noe. Vi har ikke bordtennisbord, men det er definitivt lyden av en bordtennisball mot gulvet jeg hører fra bak døra. Mistenkelig.

Jeg er glad i Bea, visste dere det? Vel, det er kanskje ikke så overraskende, i og med at hun er kjæresten min, aka. jeg vant!

Meh, dette er rart. Skrive uten mål og mening, liksom. Jaja. Piss ut og ha det bra til neste gang! Kanskje jeg skriver her igjen, kanskje ikke. Bea gidder kanskje å lage en poll der dere kan stemme over om dere vil ha meg til å skrive her igjen eller ikke. Uansett, ha det bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.