13.1.09

Se hva jeg har!

I dag er en spesiell dag. Orlando Bloom blir 32 år, Ilanit har sitt femårsjubileum med mensen, jula skal ut av huset, og høstterminkarakterene settes. Men alt dette er bare detaljer i forhold til den virkelige grunnen til at jeg blogger om dagen i dag. I dag er det nemlig to måneder siden Lars og jeg annonserte på facebook at alle andre bare kunne gi opp, vi er kjærester! Og for å feire to måneder med verdens herligste, setter jeg inn et bilde av ham, fordi han er usedvanlig kjekk når han ikke har dusjet på et par tre dager. 

TAKK, LARS. TAKK FOR AT DU FINNES, FOR ALT DU ER FOR MEG, FOR DEN DU ER. FOR TELEFONSAMTALER MIDT PÅ NATTA, FOR STJERNESKINNSTURER, FOR JULEMYSTERIET, TAKK FOR DET BESTE SOM NOEN GANG HAR SKJEDD MEG, TAKK FOR AT JEG FÅR VÆRE JENTA DI. SMASK!

2 kommentarer:

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.