16.1.09

En kort innføring i gutters tankegang - Bea rapporterer

Helgen svarte ikke til forventningene for fem øre, da jeg var voksen, ansvarlig, edru og trøtt. Heldigvis hadde jeg drasset med meg gutta, så mens andre gjorde litt av hvert, lærte de meg hvordan gutter tenker. Egentlig kan det lettest oppsummeres ved hjelp av fire punkter:

  1. Gutter er kåte.
  2. Gutter er kåte.
  3. Gutter er kåte.
  4. Gutter er kåte.

Mulig det er common knowledge, men  jeg valgte bort sosiologi fra timeplanen, så jeg forventer fortsatt en viss applaus.

Nå hadde jeg først skrevet en lang harang med detaljerte sitater og inngående opplysninger, men siden jeg prøver å holde nyttårsforsettet mitt om å bli et snilt og godt likt menneske, slettet jeg det, og nevner heller i en bisetning at en fyr, som jeg velger å holde anonym, tryglet om å få ha sandwich med meg og Lars, grunnet at han ville ha sex med meg, at jeg måtte ta på meg en genser fordi kompisene mine ikke greide å la være å se på puppene mine, og en lengre samtale om hva gutter ser for seg når de snakker med jenter, hva de ønsker å oppnå med jenter, og hvordan de oppfører seg for å komme dit.

Okei, dette ble ikke en rapport allikevel, derimot et innlegg der jeg erter fordi jeg sitter på mer kunnskap enn alle andre. Og siden jeg er så vitende og insider, har jeg ikke engang noen avslutning på dette innlegget.

7 kommentarer:

  1. KAN DU DEFINERE "GUTTER"?

    SvarSlett
  2. JEG KAN NEVNE FEM NAVN, MEN DET ER BARE SLEMT.

    SvarSlett
  3. JEG MENTE MER SOM EN REGELGIVENDE DEFINISJON.

    SvarSlett
  4. Ja, nå må ikke sånne mønstergutter som meg å lars komme i dårlig lys her :O

    SvarSlett
  5. anonymiteten slår til igjen! pwnd

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. DE gutta er jo sånn. Jeg føler med deg Bea! Hoho

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.