15.1.09

Dagen da helvete frøs

Jada, vi har snakket om det, lovet oss selv å bli flinke, men det har skjedd før. Løpe fem mil i uka, starte på Elixia, ta yogatimer, trapper i stedet for heiser. Men skjer det? Nei. Ikke før i dag.

75 kroner i inngangsbillett til svømmehallen er ganske drøyt. Skulle nesten tro de ville at verden skulle dø av diabetes og fedme. Det er dog ganske korttenkt, da de ikke ville fått noen besøkere dersom dette faktisk skjedde. Det hadde fint lite med saken å gjøre, men det er faktisk sant at trening gir overskudd, så jeg bare hamrer løs.

Så, til poenget.

Ilanit og jeg svømte 60 lengder a 25 meter, uten opphold.

Ilanit og jeg. ILANIT OG JEG, til sammen TRE kilometer, svømme, svømme, svømme. Vi var så flinke at badevakten smilte til oss, og en fremmed dame spurte om vi hadde et mål. Hun virket ganske imponert over 60 lengder. Jeg klandrer henne ikke, akkurat. Etterpå belønte vi oss selv med badstue, men det ble ødelagt av en korpulent, eldre frue i Evas drakt som helte en hel bøtte med vann på ovnen.

Dette er forresten noe som skal skje hver torsdag. (Svømming, ikke drapsforsøk i badstuen. Håper jeg.) Fy faderullan, modell...jegerne kommer til å løpe meg ned.

Forresten, dere ser kanskje at vi har fått en ny forfatter her i bloggen. Lars heter han. Jeg håper dere vil ta godt imot ham, og få ham til å føle seg hjemme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.