21.9.09

Sånn skal det jo ikke bli!

Jeg sitter her, glad for at tiden for å bestille billetter til Bergen-oppholdet mitt endelig har kommet, og bestiller. Ja, riktig reisetidspunkt, ja, riktig type billett, ja, alt er bra. Og så, når jeg har betalt og alt, får jeg mitt livs sjokk.



FAMILIE? Ble billetten min, i løpet av betalingen, forandret til FAMILIE? Hva tror den, at siden jeg har krysset av for Reisende: 1 student, har jeg lyst til å sitte på FAMILIE? Tydeligvis. Så, nå skal jeg sitte i nærmere sju timer med spark i ryggen, gråting, løping, hyling, slåing og andre ting barn på tog finner på når de kjeder seg. Har du lyst til å være meg? Ikke? Kom med noen tips til hvordan jeg skal overleve, da. For jeg vet ikke.

(Og ja, jeg sensurerte bort reisedataen i tilfelle noen skulle stjele billetten min. Hvis sånt går. Jeg vet ikke.)

2 kommentarer:

  1. fy faen. jeg trodde det hadde det jævlig når jeg må sitte 15min i en barnehage og observere barns lek i sosialkunnskap. men du tok kaka

    SvarSlett
  2. sett deg i restaurantvognen, eller oppgrader til komfort for 90 kr (da for du også strøm, aviser og kaffe/te ! <3)

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.