21.9.09

Bea prøver å ta lappen #42

Som den oppmerksomme leser, den uoppmerksomme leser, dyslektiske leser og analfabetiske leser kanskje har fått med seg, prøver jeg for tiden å ta lappen. Det prøver min gode venn Nicolay også. Så, for å liksom trigge litt kameratslig konkurranseinnstinkt, har vi lagt (gjett tre ganger) en konkurranse! Den som står oppkjøringen først av oss skal få en valgfri plate av den andre. En CD, helt ny, helt valgfri, kjøpt i butikk.

Hvem av oss klarer å ta lappen først? Vinner hans mannlige gener over mine kvinnelige? Eller gir mine to år med halvhjertet prøving et forsprang? Jeg vet ikke. Vet du? Stem!

3 kommentarer:

  1. AFAIK vinner den som vinner først.

    SvarSlett
  2. Du vinner. Nicolay er for lat.

    SvarSlett
  3. Dårlig støtte, ass! :'( Men bare vent dere! BARE VENT!

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.