26.11.08

Oppstandelsen, og så en utfordring

Det er så lenge siden jeg har blogget nå at jeg ikke husker hvordan man gjør, engang. Men jeg her heldig, og har en mal å følge. Lars har utfordret meg for lenge siden, hvilket betyr at jeg er tvunget, enten jeg vil eller ikke, til å liste mine sju mørkeste hemmeligheter på bloggen, før jeg tvinger to andre stakkarer til å legge ut om kjønnsvorter og selvmordstanker slik at hele verden kan lese.

Ikke at jeg egentlig har noen hemmeligheter. Eller, jeg har selvsagt noen, men de er så hemmelige at uansett hvor utfordret jeg blir, holder jeg kjeft. Nå tenker jeg verden snart går under av nysgjerrighet.

Vel, jeg prøvde i hvert fall:

1. Da jeg var liten, var jeg hysterisk redd for lus og fulle mennesker.
2. Jeg har en Mariah Carey-parfyme med en jævlig stor, grell, rosa sommerfugl til kork.
3. Jeg stjal en historiebok fra skolen i niende. Den hadde ikke permer, så de hadde nok kastet den uansett. Dessuten tenkte jeg at den nok ville komme godt med senere. Det gjorde den aldri.
4. Jeg bruker nesten aldri tanntråd.
5. Mamma spontanaborterte da jeg var fem.
6. Jeg har to sangtekster HG og jeg skrev i åttende på PC-en. Selvmord, ulykkelig kjærlighet og vær deg selv!
7. Jeg fikk 4 på nynorsksagaen, og ble fornøyd.

Og så, til den morsomme delen: jeg utfordrer Heidi og Nicolay.

3 kommentarer:

  1. Jeg har akseptert din utfordring! Sjekk bloggen.

    SvarSlett
  2. Du glemte at du hørte på Mozart eller kanskje det var Beethoven i 3.klasse da, Bea :P

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.