4.11.08

Hybelkaniner og hosting

Besteforeldrene mine var på besøk denne helgen. Vi har ikke noe så fasjonabelt som gjesterom her i huset, så når besteforeldre kommer, trekker barna seg sammen. Som et resultat av dette måtte jeg dra ut den gjestesengaktige saken jeg vanligvis har skjøvet inn under sengen. Og siden den først står fremme og jeg allikevel skal støvsuge, støvsugde jeg like godt under sengen også. Det viste seg at jeg burde gjøre dette oftere. Plutselig fikk jeg svaret på hvor bamsen fra Kid Interiør hadde tatt veien. Og masse Hariboposer. Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg aldri savnet disse altfor mye, men de kom allikevel til rette nå. Nå kan jeg resirkulere dem og spare miljøet, selv om det ikke sparer miljøet allikevel. Jeg fant også en strikk, en sånn jeg brukte i reguleringen for en ganske god stund siden, i godt selskap med en haug hybelkaniner og deres avkom. Som igjen resulterte i at jeg hoster som ville helvete nå. Jeg gjentar, jeg burde gjøre dette oftere. Eller bare la være å trekke frem den gjestesengliknende tingen noen sinne igjen.

3 kommentarer:

  1. JEG HADDE GÅTT FOR Å IKKE TA DEN FREM IGJEN. DET -SKAL- VÆRE STØVETE UNDER SENGER.

    SvarSlett
  2. Rengjøring er fint. Det burde kanskje jeg gjøre også ... Hmm, jeg tror 14 år med hybelkaniner lever i beste velgående under senga mi, og de formerer seg as we speak.

    Har forresten gjestesengtingen flekker?

    SvarSlett
  3. Nei, men det er en rift i den. Hvordan det?

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.