2.11.08

Femminutterssamtale

Jeg er dårlig til å finne på ting å snakke med folk om, og det kan bli litt kleint, men på en annen side valgte irakeren som hadde bodd i Norge i fem år, meg, av alle folkene på togstasjonen. Han var 28 år og jobbet med noe jeg tolket som pizza i Oslo. Han syntes det var kaldt i Norge på vinteren, men at sommeren var deilig fordi den ikke var for varm. Dessuten var menneskene og pengene bra. Så gjentok vi at det var kaldt noen ganger, med noen pauser med frostrøykpusting og hutring, før toget kom og jeg sa ha det, og det var hyggelig å snakke med deg. Jeg lurer på om jeg mente det.

1 kommentar:

  1. Du er veldig flink til å finne på ting å snakke om! Det var fint at du snakket med ham. Han følte sikkert han ble tatt godt imot med åpne armer. :)

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.