3.11.08

Psykoanalysekonklusjon

I en uke har jeg bedt min grandiose leserskare melde fra om hva T9-en skriver først, "kuk" eller "jul". Nå som pollen har stengt seg og din mulighet til å heve stemmen er forbi, er det på sin plass med en konklusjon og en oppsummerende kommentar. Fire av de sytten menneskene som stemte er kalde, kyniske personer som kun er ute etter én ting, og som ikke har en eneste sunn verdi i livene sine. Det vil si at 23% av vennene mine (for jeg regner de, og kun de, som har stemt, som venner) er onde. 13 av dem, dvs. 76%, er derimot gode, hjertevarme personer som bryr seg om andre og kommer til å ringe moren sin hver helg til hun er så gammel at hun ikke orker ta telefonen lenger.

Siden jeg har lyst til å tro best mulig om meg selv, er jeg ganske sikker på at vennene dine sier ganske mye om deg selv. Og siden flertallet av vennene mine, over 3/4 til og med, er snille, tror jeg det betyr at jeg også er snill. Dessuten kommer "jul" opp først hos meg. Nå skal jeg ikke reklamere mer for meg selv før neste blogginnlegg.

2 kommentarer:

  1. JEG TROR DET SIER EN GOD DEL OM DEG, FOR DU ER EN VARM OG KJÆRLIG PERSON, ETC. MINDREENNTRE

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.