23.6.09

Jeg er redd!

Her om dagen skulle Lars og jeg være et ordentlig kjærestepar og gå på kino. Hey, en skrekkfilm, tenkte jeg da jeg så Drag Me to Hell på programmet, og siden jeg lå og sov under Fritt Vilt 2, tenkte jeg at SÅ redd blir jeg nok ikke. Jeg tok feil.


Er ikke denne dama det skumleste du noen gang har sett? Jo. Jeg rev nesten i stykker T-skjorta til Lars, og jeg tror aldri før jeg har skreket uten å kunne kontrollere det før denne filmen. Jeg er fortsatt redd når jeg går alene ute og sola skinner.

Du la kanskje merke til klokkeslettet. Litt over åtte. Andre dagen i sommerferien (teknisk sett). Lurer du på hvorfor jeg er oppe? Jeg våkna av at jeg så for meg mrs. Ganush påkalle Lamia. Ikke sjans for at jeg fikk sove etter det.

3 kommentarer:

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.