27.6.09

Eventuell avskjedstale

Nå drar jeg til Roskilde om ikke så veldig lenge, og jeg føler at jeg burde blogge før det. Man vet jo aldri - kanskje dette blir det siste jeg noen gang skriver? Den siste dokumentasjon på at jeg fantes og hadde en blogg? Man vet aldri. Ikke når det gjelder Roskilde.

Kanskje jeg blir trampet i hjel. Kanskje jeg blir drept og voldtatt. Kanskje noen lurer noen skumle saker i maten eller drikken min sånn at jeg dør. Kanskje jeg blir junkie og aldri kommer tilbake til Norge. Kanskje bussen glemmer meg igjen. Jeg sier ikke at dette skjer, altså. Men det er greit å være forberedt. Derfor tenkte jeg å si et eventuelt ha det.

Jeg er glad i dere. Særlig dere som leser dette på bloggen min, og ikke på Facebook.

... det var visst vanskeligere å skrive avskjedstaler enn det jeg trodde.

Dere har betydd mye for meg.

... særlig når jeg ikke helt vet hvem jeg skriver til.

Men jeg tror egentlig alt går bra og at det blir meget sjovt. Ha det bra!

1 kommentar:

  1. Lite koselig blogginnlegg! :( Her skal det blogges mer!!!!

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.