17.6.09

Det jeg må ha med meg til Roskilde

I år, som i fjor, legger jeg ut pakkelisten på bloggen. Kom med tips til hva jeg skal ta med. Og nei, jeg tar ikke med gummistøvler. Regner det, putter man plastposer i skoa. Det er da festival.

Mobillader
Mobil
iPod
Billetter
Bussbilletter
Lommebok
Kodebrikke
Lighter
Veske
Bok
Flåttang
Kortstokk

Klær:
Topp x9
Bukse x3
Shorts x2
Tights x2
Kjole x1
Sokker x15
Truser x15
Genser x1
Fleece x1
Regnponcho
Hårbånd
Kjipp-kjapper (jeg har alltid lurt på hvordan i all verden man skriver dette)
Bikini

Toalettsaker:
Shampo
Balsam
Dusjgelé
Barberhøvel
Tannbørste
Tannkrem
Hårbørste
Sminke
P-piller
Paracet
Håndkle
Ansiktsservietter
Våtservietter
Antibac
Plaster
Gnagsårplaster
Solkrem
Aloe vera
Babypudder

Teltting:
Sovepose
Liggeunderlag
Telt
Lås
Tepper
Ørepropper
Vannflaske
Stearinlys
Pute?
Kopper
Lommelykt

Kjøpe der:
Partytelt
Stol
Dopapir
Evt. presenning

5 kommentarer:

  1. håper det regner som faen så kan du se hvordan poser i conversa dine funker. jeg skal ha med støvler, jeg klarer meg :D

    SvarSlett
  2. hei:) pleier du å låse teltet ditt? har hørt om flere som gjør det, men jeg selv har aldri gjort det. kanskje jeg burde begynne...hmmm..

    SvarSlett
  3. Jepp, pleier det. Det er nok lurt.

    Og det er slemt å kommentere anonymt.

    SvarSlett
  4. Du vet, de plastposene dine blir et helvete :) du kommer til å bli klam og jævlig, de krøller seg og legger seg ujevnt i skoene dine og blir enormt ubehagelig. Og lykke til med å bøye deg ned og rette på posene i en overveldende menneskemengde på Coldplay.
    OG ta med munnskyllevann i reisestr.! Så får du vekk smaken av gammel øl, sigg og andres spytt dagen etter ;)

    Cecilie

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.