13.6.09

Litt forskjellig fakta i litt forskjellig font og størrelse

Jeg jobber fortsatt med eksamen.

Jeg savner nesten å stable bøker på jobb.

Jeg vasket overetasjen og rommet mitt i sted.

I morgen skal jeg se Keane og C.C. Cowboys på Norwegian Wood.

Jeg takket dog nei til Norwegian Wood-brunch med familien til Lars fordi jeg er streber og vil gjøre det bra på eksamen.

Jeg angrer på at jeg skrev i facebookstatusen min at jeg ikke skulle logge på før etter eksamen.

Jeg har ikke dusjet på en god stund.

Engelskeksamen
er ikke så digg som man
kanskje
skulle tro.


Jeg
vil
ha
FERIE!

4 kommentarer:

  1. trodde de webdings-greiene skulle være noe skikkelig spennende, så tenkte at jeg var lur som limte det inn i word og skifta skriften til times. waste of time :(

    SvarSlett
  2. Er det noe man ikke ser?

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.