11.6.09

Selvopptatt, jeg?

Et lite feilklikk, og jeg fant ut at jeg hadde en "mest besøkt"-knapp i Firefox. Så fikk jeg en uhyggelig overraskelse. Jeg har besøkt bloggen min mest av alle sider i hele verden. Jeg tar meg selv faktisk ofte i å gå inn på den, liksom for å se om det har kommet noe nytt, men jeg oppdager til min forargelse alltid at den ser ut som sist. Mulig dette har noe med at det er min blogg å gjøre, vet ikke helt. Uansett fikk det der meg bare til å se skikkelig selvopptatt ut. Kanskje med god grunn.



Uansett er itslearning besøkt side nr. to. Det var ikke noe hyggelig, det heller. Jeg burde hatt den siden hvor man gir mat til fattige barn når man trykker på knapper på mest besøkte. Men nå husker jeg ikke hva den heter engang, så hyggelig er jeg.

Apropos burde, burde jeg vel egentlig skrive videre om AIDS. Men tro meg, det er helt forferdelig kjedelig. HELT FORFERDELIG, sier jeg. Men eksamen er eksamen, så da må man.

1 kommentar:

  1. mine:
    http://img200.imageshack.us/img200/3155/utennavnx.jpg

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.