31.3.09

Lappen schmappen

Før i tiden anså jeg meg selv til å være en gjennomsnittlig intelligent person. Jeg fikk til det meste helt greit, liksom. Men så kom bilen inn i mitt liv. Folk tar lappen i hytt og pine rundt meg. Skolegården er stappfull med biler og folk nesten river og sliter i deg for at du skal sitte på med akkurat DEM når du skal på fest i helgen. Alle, også folk jeg ikke tenker sånn ekstremt høyt om til vanlig, får lappen. Men ikke jeg.

Jeg bare klarer det ikke. Jeg vet at jeg skal se i speilet når jeg svinger, men det skjer aldri. Jeg vet at jeg skal se til venstre i rundkjøringer (eller skal jeg det?), men når jeg kommer til rundkjøringen er det biler overalt og jeg vet ikke hvilke som skal hvor. Landeveiskjøring har jeg ikke engang turt å prøve meg på. Og jeg ble atten først av nesten alle.

Uansett, jeg har innsett at jeg har et problem, og det er alltid første skritt på veien til frelse. Etterpå skal jeg kjøre til Moss og tilbake fordi pappa skal kjøpe massasjestol. Veiene vil ikke være trygge.

1 kommentar:

  1. Ha ha.....

    Rundkjøringer er pyton... jeg hadde fullstendig angst for disse syke greiene midt i krysset! Men... jeg klarte det, da klarer du det og... ;) og kaaanskje tilogmed før du er like gammal som meg... sukk

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.