2.3.09

Jeg tar enhver utfordring med et smil

Lars utfordrer meg nok en gang, jeg svarer nok en gang.

Denne gangen skulle man inn på Wikipedia og trykke på Random article, for å få navnet til et band du liksom skal lage. Så går man på Quotations Page, trykker på random quotation, og de fire-fem siste ordene i sidens siste sitat er navnet på bandets første plate. Til sist må du ha et cover. Gå på Flickers Explore Last 7 Days, og velg det tredje bildet. Mos alt sammen i Photoshop. Dette blir moro!

Bandet mitt heter Rudolf Heinze, plata heter Advise them to do it og nå skal jeg lage cover. JEJ.

Jeg tror jeg skal bli designer. Nå utfordrer jeg Heidi fordi hun har/hadde Photoshopskillz, og Sindre fordi det er på tide at han begynner å blogge igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.