9.2.09

Utfordring

Så Lars ringer meg og sier jeg skal stalke ham. Han har blogget. Og det er ikke hvilken som helst babbelblogg. Det er en ufordring. Han skulle gå inn på bildemappen, så på den sjette mappen der, laste opp det sjette bildet, og fortelle om det. Og så utfordre noen. Denne noen ble meg.


Ganske uheldig, siden det sjette bildet i den sjette bildemappen min var et av de mislykkede bildene jeg tok da jeg skulle vise Lars hvordan jeg så ut med musefletter. Dette bildet ble aldri sendt, ei heller har det blitt publisert før nå. Utrolig hva slike utfordringer gjør med en, altså.

Sånn, min tur. Jeg utfordrer Illa, siden hun har så mange fine bilder på PC-en.

Forresten har Aksel fått seg blogg. Liksom for å henlede oppmerksomheten vekk fra det ikke altfor digge bildet.

1 kommentar:

  1. Nååh, så søtt bilde. Til andre besøkende: ikke bli alt for henledet. Det er ikke mye å se der.

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.