10.2.09

Hersketeknikk

Jeg skal oppnå verdensherredømme. Og nå vet jeg hvordan.

Når du søker på "barokken menneskesyn" på google, kommer bloggen min opp på førstesida til google. Da jeg fant ut dette, begynte jeg å tenke. Dette er en typisk søkefrase for folk som må skrive kjedelige skoleoppgaver. Når du skriver kjedelige skoleoppgaver, blir du lett distrahert av alt som er mer underholdende enn menneskesynet i barokken. Derfor er slitne elever ekstra sårbare. Dette skal jeg utnytte.  Jeg skal inkludere typiske skolesøkefraser i bloggen min, og derigjennom få en hel skolelei nasjon til å bli min leserskare. 

kunst liberalisme sosialisme kapitalisme utvikling religion litteratur arkitektur barokk renessanse antikk politikk demokrati monarki diktatur stalin hitler napoleon djengis khan norge krig max manus mannen som elsket yngve tolkning analyse middelalder pave makt maktfordelingsprinsippet reformasjon luther platon sokrates velferdsstat distribusjon markedsføring jeppe på bjerget divina comedia machiavelli nordlands trompet nye testamente koranen hinduisme buddhisme jødedom kristendom midtøsten israel palestina irak usa kalmarunionen politisk makt symbiose proteinsyntese dna høyre frp venstre sosialistisk venstreparti rødt domstol sosialisering

11 kommentarer:

  1. JEG FANT DENNE BLOGGEN VIA GOOGLE. EN AV VERDENS BESTE, VIL JEG SI.

    SvarSlett
  2. TAKK. HVILKEN SKOLEOPPGAVE PRØVDE DU Å SKRIVE?

    SvarSlett
  3. Fail. Googles algoritmer vil om et par dager se at du forsøker å bumpe treff, og svarteliste deg. Velkomment til de voksnes verden. Google er ikke til å spøke med.

    SvarSlett
  4. La meg bare få slå fast at man FAKTISK kan skrive hva som helst i søkefeltet før man trykker "prin scrn", så den åpenbare ringen rundt søkefeltet er noe unødvendig!
    Jeg viste deg nettopp at jeg LETT kunne endre det til "Deep throat "my God how big tits you have"cock". Derfor finner jeg bildet ditt missvisende (Velger å ikke ense det faktum at "Barokken" og "menneskesyn" er skrevet med fet skrift).

    SvarSlett
  5. Du staves Beatrice også, men det her vi helt klart gått bort ifra...

    SvarSlett
  6. Du er helt på jordet.

    Du prøvde å skrive "misvisende", men feilet totalt.

    Når jeg skriver "Bea", prøver jeg å skrive "Bea", ikke "Beatrice".

    SvarSlett
  7. du kommer opp som nummer to på min google.

    hva med å faktisk gi informasjonshungrige elever noe for å komme inn på siden din? som kanskje (helt vill idé) noe om menneskesynet i barokken. ja? ja!

    SvarSlett
  8. Hva med cunt, dick osv.? Da kaprer du de fleste i ett jafs. :D

    SvarSlett
  9. jeg er litt imponert!for å komme inn på min blogg må man søke om sånn vikinger og norrøn tid og sånt, og det er ikke på langt nært like kult som barokken

    SvarSlett
  10. Kat: Da vil jo ikke folk lese bloggen min. Underbevisst ser de etter noe mer spennende. Det er det som skal fenge.

    Jannicke: De ser etter nettopp cunt og dick. Jeg driver ikke med sånt tøv på bloggen min, derfor vil de i sin skitne verden hoppe over.

    Vutarie: Nei, det er ikke det, ass. Barokken rager over det meste, og når man i tillegg kan komme inn her ved å søke på Jeppe på Bjerget ... Jeg tror jeg seiret.

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.