16.8.08

En revolusjonerende oppdagelse

Da er det bare fem timer til jeg skal stå opp, for så å tilbringe syv timer med å koste opp hår, sette på kaffe, og fortelle folk at vi dessverre har fullt for dagen. Jeg vil ikke, jeg vil ikke, jeg vil ikke.

Jeg vil ikke stå opp grytidlig i morgen. Jeg vil ikke på jobb. Jeg vil ikke ut av den herlige døgnrytmen min når skolen starter igjen. Jeg vil bare ha hele dagen på meg, slik at jeg kan lese avisen og lese bøker og bruke masse tid på MSN-samtaler og nedlasting av musikk, slik at jeg kan ligge i sengen i to timer etter at jeg våkner og bare tenke, slik at jeg kan se på Discovery Channel mens jeg spiser en treig frokost, og slik at jeg endelig kan få ryddet klesskapet mitt. Men jeg har kommet i klasse 2STC og i spanskklasse med bare tredjeklassinger, og skal møte i skolegården 1100 på mandag. Så kanskje jeg burde legge meg og tvinge meg til ikke å bevege meg noe, for da pleier jeg å sovne. Livet er ikke alltid sånn som man helst vil ha det, har jeg funnet ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.