25.8.08

Hodepine og ryddige skap

Jess, det er ca. slik min tilværelese kan beskrives pr. i dag.

For noen dager siden bestemte jeg meg for å ta ut alt av klesskapet mitt, kaste 30% av det, brette det som aksepteres pent sammen, legge det pent inn igjen, T-skjortene sorterte jeg til og med etter FARGE, og så starte på neste skuff. Jeg endte opp med Norges ryddigste skap, og en SVÆR haug stygge klær på gulvet. Mange av disse stygge klærne ligger nå i mine søstres skap. Mwhahaha.

Så var det ting-skapets tur. Jeg gikk grundig til verks der også. Det var i grunnen morsommere, bare hør hva jeg fant:

  • Kaffedrops jeg hadde glemt. De er ikke så gode, men det er sukker, og man kan putte det i munnen.
  • Servietter og spisepinner fra en restaurant i Kina.
  • Rester av gammel tapet fra kjøkkenet.
  • Mammas gamle tysknotater.
  • Sant og konka på MSN fra 7. klasse, utskrift.
  • Tegninger av HG, meg og alle vi kjente som vampyrer, datert 8. klasse en gang.
  • Brev fra en psyko som sendte meg brev da jeg gikk i 7. og spurte om jeg ville være brevkjæresten hans.
  • Skoledagbøker. Utdrag fra fjerde klasse, fylle inn-side: "DRØMMEN ER Å VÆRE: 18 år OG: ha kjæreste." Ambisjoner, min venn. Utdrag fra fjerde klasse igjen: "JEG LIKER IKKE: å få kjeft, å få feil på prøver." Some things never change.
  • Boka Heidi og jeg kommuniserte gjennom i timen i åttende.
  • En Nightwish-vinyl jeg skal selge og bli rik på. Noen som har et fett bud?

Karma funker dårlig. Jeg har gjort en god innsats, og hodet mitt gjør så vondt at jeg har holdt på å kaste opp flere ganger. Jeg tok to ett eller annet i sted.  Tror det var hodepinetabletter, men de lå løst i skapet til mamma, så fikk ikke sjekket. Men, for å se det fra den logiske siden, hva annet kan det være?

1 kommentar:

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.