27.8.08

Min fremtid

Det er mulig jeg planlegger fremtiden så nøye at jeg ikke lever i nuet, men det får heller være. For når man har en slik fremtid, blir selve planleggingen en opplevelse som absolutt fortjener tittelen 'nuet'.

Først skal jeg få to sønner i Norge. Bård og Odd, to søte karer. Så skal vi flytte til USA, hvor de vil introdusere seg omtrent slik: Hi, I'm Bård, and this is my brother. He's Odd. Prøv å si det høyt, le deg i hjel siden. I Amerika gifter jeg meg med en rik mr. Cook. Vi får en sønn, som selvsagt blir hetende Steve. Men så savner vi gamle Norge, flytter tilbake til den tid han skal starte på ungdomsskolen, og blir ropt opp som "Steve Cook" av en rektor som ikke klarer å legge engelsk akksent på ting i det hele tatt, første skoledag.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2 kommentarer:

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.