23.8.08

Til Nicolay: En russeBUZZ

JESS. Da er det bestemt. I hvert fall så bestemt at jeg står på en liste på en gruppe på Facebook ved navn Ambush. Dette er en liste over noen av de herligste guttene og jentene født i 91, og jeg er en av dem, bare se her. (jeg glemte å ringe rundt navnet mitt, slik en ekte blogger burde gjøre, men ikke faen om jeg orker å laste opp bildet på nytt)

Tenk det. Så nå har jeg en haug vareopptellinger og tilsideputting av penger foran meg, og så har vi en malt buss vi kan drekka på i eksamenstiden. Jeg skal til og med skrive under på en kontrakt jeg ikke aner hvor er. Serious business, med andre ord. Hurra! 

Jeg hadde egentlig sagt at jeg ikke skulle være på noen russebuss, herregud, bruke SÅ mye penger på det, det er jo idiotisk, du betaler for å ødelegge eksamenskarakterene dine, du bare driter deg ut i fylla og får klamydia. Men så kom jeg ut i skolegården i mai i år og det stinket øl og sprit midt på dagen, og folk hadde fine bukser og så glade ut, og så tenkte jeg til helvete med eksamen, jeg kan lese tidligere på året. Og nå ble jeg altså spurt om å beære Ambush med mitt nærvær. Stilig.

1 kommentar:

  1. Det var den søteste bloggen EVER!! <3 du er herlig du søta!

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.