18.4.10

Busserukse

Visste du at man ikke burde stryke oppå et strykemerke etter at man har tatt av papiret? Det visste ikke jeg. Derfor er gutten som padler i en ølkasse halvveis smurt ut over russebuksa mi, og B-en er litt slitt og stygg allerede.

Dessuten regnet jeg med at lommene på russebuksa var plassert på rompa, så jeg strøk på to håndavtrykkmerker der. Det er jo naturlig, tenkte jeg, bukselommene sitter alltid på rompa, med mindre det er en sånn stygg bukse uten baklommer i det hele tatt, og det er jo ikke russebuksa mi. Men jeg tenkte feil. Derfor kommer jeg nå til å gå rundt og hinte om at noen har tatt meg på lårene, der lommene faktisk sitter. Litt mindre crazy og frekt enn jeg hadde tenkt meg, men til gjengjeld en smule mer originalt.

Huff. Ingen har fortalt meg at livet som russ er så fullt av utfordringer.

2 kommentarer:

  1. Jeg visste heller ikke at man ikke kunne stryke over merker uten papir, så halve D'en i Heidi sitter igjen på strykejernet :-D

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.