31.12.08

Nyttår-saften

Hohoho. Mye å gjøre på jobb, altså.

Jeg gir aldri opp. Man kan ikke starte et nytt år uten en drøss nyttårsforsetter som er dømt til å brytes. Selv om man kanskje skulle tro det, er jeg - hold deg fast - ikke helt fullkommen. Jeg skal dog prøve å bli det:

1. Svømme hver torsdag etter skolen. Noen forbehold: ikke hvis jeg jobber. Eller hvis jeg har kyssesyken. Og det har jeg nok, og man får ME hvis man anstrenger seg. Men tanken teller. Altså ett skritt nærmere fullkommen. Eller, skal jeg si, ett svømmetak.
2. Gjøre lekser igjen.
3. Være aktiv i gymmen. Igjen, forbehold om eventuell kyssesyke.
4. Kjøpe flere klær og mindre dritt.
5. Lese flere bøker.
6. Bli snill og hyggelig og godt likt. Forbehold om at dette rett og slett ikke ligger i min natur.

Som man kan lese mellom linjene, faktisk på dem også, har jeg kanskje kyssesyken. Lars har kyssesyken. Stakkars liten. Et offisielt "god bedring :D :D :D" til deg, kjære. Derfor blir det bare hjemmekos i kveld. Ikke pga. god bedringen, altså, men pga. kyssesyken, men jeg er trøtt, og orker ikke omformulere hele opplegget. Men jeg skal ha på meg kjolen min allikevel. Til tross for hjemmekosen, altså. Jeg har jo tross alt kjøpt den. Kjolen, altså.

5 kommentarer:

  1. du virker litt sløv ja. hold meg oppdatert, da.

    SvarSlett
  2. 8. Ikke høre på Heidi, men fortsette å være med Sindre å kjøpe mat? (A)

    SvarSlett
  3. TAKK, KJÆRE JENTA MI! HVIS DU OGSÅ ER GREPET AV EPSTEIN-BARR-VIRUSET OG LIDER AV MONONUKLEOSE, SÅ VIL JEG ØNSKE DEG GOD BEDRING TILBAKE! :D <3

    SvarSlett
  4. svømme sammen med meg? :)

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.