9.7.08

Fem nyheter

1. Nico har lagt ut scooteren til salgs. Simen la ut en bil til salgs, i Heidis navn. Morsomme typer. 

2. Pappa har lånt Oliver Twist på engelsk lydbok. Jeg kommer til å bli smart.

3. Jeg har blitt flink i Guitar Hero. Jeg banka til og med Heidi, bare se:

Ja, jeg er spiller 1. Ja, jeg eier de fleste.

4. Jeg var på biblioteket i sted, for å hente Animal Farm. Jeg kom hjem med:
  - Fever Pitch / High Fidelity / About a Boy samlet i én bok.
  - Animal Farm.
  - The Complete Short Stories of Ernest Hemingway.
  - A Long Way Down.
  - Bikubesong.
I tillegg til at mamma lånte noen bøker jeg vil lese. Til musikken, blant annet. Jeg må lese mye og raskt før 20. august.

5. Jeg har kjøpt øredobber som ser ut som glidelåser. Jeg er kul. Og nå kom jeg på at det er nikkel, så jeg kommer ikke til å kunne bruke dem særlig lenge. Faen.

Ok, jeg har nettopp lest High Fidelity. Som anbefales på det sterkeste, btw.

1 kommentar:

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.