3.7.08

Demotiverende dritt

Jeg håper alle la merke til det snertne bokstavrimet i tittelen. Så, til poenget:

Jeg våknet i dag med vissheten om at dagen skulle bli en sunn, fornuftig, bra dag. Jeg gikk opp, spiste en sunn frokost, gjorde fornuftige ting som å skrive jobbsøknad og øve litt på talen til mormor, og så hadde jeg tenkt meg i svømmehallen. Men siden mor og jeg er alene, spurte hun om jeg ikke kunne ta det etter middag. Siden dagen allerede var så perfekt og flink, tenkte jeg at selvfølgelig kan jeg spise middag med deg, kjære mor. Jeg gikk til og med på butikken for henne, og kjøpte ingredienser til en sunn middag. Etter middag fortsatte flinkheten, og jeg leste litt i avisen, noe jeg nesten aldri gjør lenger. De kameraovervåker forresten hundeeiere som ikke plukker opp dritten til hundene sine i England, jeg burde kanskje skrevet et eget innlegg om det for å være litt politisk og sånt, men nå gidder jeg ikke være flink lenger. Da jeg bestemte meg for at NÅ er det tid for å gå og brenne av noen kalorier, kunne kommunens nettsider fortelle meg at nei, dessverre, vi stenger for inngang klokken FEM nå som det er ferie. Herlig, sant? Kronen på verket, målet med dagen, grunnen til at jeg ble født, omtrent, falt i grus. Så nå sitter jeg her og svetter i hjel på grunn av gulvvarmen, og stapper i meg resten av chillinøttene fra i går. Jævla stengetider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.