30.7.09

Ny venn søkes

Okei, nå er jeg så deppa at jeg glemmer alle prinsipper og blogger to ganger i dag.

Det har seg nemlig slik at min beste venn har skuffet meg. Dyttet meg ned i søla og latt meg ligge. Såret meg dypere enn jeg trodde var mulig. Hun så den nye Depp-filmen uten meg.

Vi hadde avtalt det siden vi så på imdb at det kom en ny film med ham. Vi skulle jo runke sammen på kino. Vi skulle ...

Nei, glem det. Det gjør for vondt å snakke om det.

SÅ. Derfor lurer jeg. Er det noen andre der ute med like god smak som meg som har lyst til å være min date på Public Enemies i overskuelig fremtid? Dette er en anledning du aldri får igjen. Du får tilbringe tid med meg, du får sikle over Johnny Depp og du hjelper meg å gjøre Ilanit sjalu og skjønne at hun gjorde noe dumt slik at hun vil ha meg tilbake igjen. Ikke at jeg kommer til å gi etter, så klart.

2 kommentarer:

  1. Jeg har lyst til å se den. Må jeg isåfall runke til Depp?

    SvarSlett
  2. Jeg vil se den! :O
    Jeg har lett etter noen som ville se den med meg!
    TA MED MEEEG :D

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.