15.6.08

Sex and the City-maraton, sesong 2

- Negativ, røyksugen Nico
- Distrahert, trøtt Simen
- Trøtt, hyper Ilanit
- Halvveis medfølgende, halvveis Simen-kosende Heidi
- Tre poser potetgull
- To flasker brus, en flaske Farris
- En dobbel espresso som ble kald før noen drakk den
- Et fleecepledd
- Is, hvorav en skål smeltet og, mot alle mine prinsipper om sultne barn i Afrika og takknemlighet, ble helt ut i vasken 
- Heavy Heaven levert på døren, spandert av Heidi og meg for penger lånt av Simen
- Facebook-oppdateringspauser
- En sofa uten en eneste god sittestilling
- Lykke

Nico og Ilanit har dratt, og Simen og Heidi ligger og kosesover. Jeg er trøtt, Carrie syntes at en fyr skulle slutte å komme før han fikk av seg boxeren, og jeg skal følge med igjen.

God natt!

3 kommentarer:

  1. Jeg syns gutter burde slutte å komme før de har tatt av seg t-skjorten!

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.