16.6.08

Én uke til Hove!

Jeg er ute i god tid, og skriver pakkeliste. Utviklet i samarbeid med Heidi. Hvis noen i min gedigne fanskare har erfaring med festivaler og slikt fra før, og har lyst til å komme med tips og innvendinger om hva jeg bør ha med og ikke ha med, blir jeg glad.

* telt og sovepose
* tannbørste og tannkrem
* såpe og shampoo
* håndkle
* sminke og sminkefjerner
* pads
* ansiktsservietter
* paste og hårspray
* rettetang
* p-piller og ibux
* solkrem og aloe vera
* myggolje/-spray
* flottang
* solbriller
* badetøy
* mobil og mobillader
* penger til mat
* penger til merch
* ørepropper (til soving)
* tamponger (just in case)
* våtservietter
* kipp-kjapper (hvordan i helvete staves det?) til dusjen
* vannflaske 
* iPod
* bok
* nattøy
* penn og papir
* veske
* mat?
* frysebag og -elementer (hvordan vi skal få frosset dem er fortsatt et mysterium)
* lighter
* regnponcho
* BILLETTENE!!!
* to par sko
* evt. støvler, men da må jeg kjøpe først
* tre bukser
* kjoler
* shorts
* topper
* tights
* undertøy
* mange sokker!!!
* teppe
* stearinlys, evt. lykt
* gode sko og godt humør :) :) :) :)

1 kommentar:

  1. Jeg ville droppet rettetang og omtrent 90% av alle sminkegreiene... Du skal bo i telt en uke, det er ikke Quarten liksom. Dessuten ville jeg lagt igjen absolutt ALT du er glad i som det er en fare for at kan gå i stykker/dø i gjørme/bli ødelagt, type iPod, dyre klær osv. Og husk gummistøvler og kondomer!

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.