7.12.09

Nok er nok

Jeg har hatt resultatene fra pollen der jeg banka Nicolay på bloggen min veldig lenge nå. Det ga meg sånn en deilig følelse. Dere burde også bli glade, dere vant jo. Bortsett fra de to som stemte på Nicolay. HAHA. Her eviggjøres den:

Hvem får lappen først av Nicolay og meg?

Du!
7 (77%)
Nicolay!
2 (22%)

Votes so far: 9
Poll closed


Ellers er jeg litt bekymra fordi jeg nettopp hadde engelsktentamen og syntes det gikk innmari bra. Jeg synes aldri det går innmari bra på prøver, og en tommelregel er at jo bedre jeg tror det går, desto dårligere karakter får jeg. Ut ifra den logikken stryker jeg nok på denne.

I går leste jeg ut Renselse av Renberg. Den var ganske bra, men litt slitsom å lese, og du merker at Renberg er i starten av forfatterskapet og vil markere seg. I hvert fall syntes jeg det virket sånn. Neste bok på lista er Stille dager i Mixing Part. Kjøper den på jobb i morgen. Nå skal jeg oppdatere Bokelskere, og så gyve løs på historie og filosofi-tentamenforberedelsene.

Random innlegg? Jeg? Neih.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.