28.5.08

Prosjekt

Egentlig hater jeg prosjekter, og det er sterkt imot mine prinsipper at jeg nå skal til å skrive noe som er positivt relatert til slik sosialistisk faenskap som gruppekarakter og kreativitet.

Men nå skal det sies at vi har fått en uke på å lage en liten fremføring på tjue minutter. Foredragsdelen er vi ferdige med for lengst, og i morgen skal Nina og jeg intervjue Changemaker i Oslo klokken tre. Hvilket igjen betyr at jeg kan sove godt og lenge, helt til tolv, to be exact.

Hvilket også betyr at jeg MÅ huske de kjolen, tunikaen og singleten som ble ødelagte etter henholdsvis null, én og én gangs bruk. Jeg skal kreve min rett som kunde.

Ellers var dette litt gøy:

"Du har veldig hvitt hår, er du albino?"

- Random fyr på nettby. Lolz. (Ja, jeg har nettbyprofil. Ja, det er ultralok.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.