20.6.10

Leilighet - bildespesial

Jeg ble så opphengt i kjendislivet at jeg helt glemte å fortelle om noe stort. Det største som har skjedd på lenge, faktisk. Jeg og min kjære Lars har fått leilighet! En lekker liten sak i området Haukeland/Svartediket/Årstad-ish. Fliselagt bad og varmekabler og lekkert kjøkken og greier.

Et bilde sier mer enn tusen ord, og selv om jeg ikke har for vane å poste så altfor mange bilder, gjør jeg et unntak i dag. Enjoy!

Kjøkken. Vi får et gigantisk spisebord (men ta det med ro, vi kan spise ved sofabordet også).


Mer kjøkken. Finfint!

Kjøkken og stue er i samme rom.

Stue m/ Bea. Legg merke til at jakka matcher sofaen.

Jeg hadde mange fine planer for denne bokhylla. Så reserverte Lars den for konsollparken sin. (Men bare øverste hylla. Går jo ikke med på hva som helst!)

Deilig bad. Det er ikke så lite som bildet skulle tilsi.

Mer bad.

Det aller helligste - soverommet! Senga skal dog ut, og erstattes med min vidunderlige.

Soverom igjen.

Vi deler vaskekjeller med tre jenter. Men dette befinner seg rett utenfor døra vår, mwhaha.

I tillegg har vi en bod rett utenfor døra vår, men den glemte Lars å ta bilde av. Dere får komme på besøk.


4 kommentarer:

  1. 8.000 i måneden, så ja. :P Men det var maksgrensen vår, og så å si alle levbare leiligheter ligger på det. + at den ligger i et fint, sentralt område. :D

    SvarSlett
  2. Gratulerer - Utrolig fin leilighet^^ Jeg er supersjalu!
    Jeg har fått studenthybel ved Puddefjordsbroa, men etter å ha sett disse bildene syns jeg godt vi kan byttelåne litt, ja xD

    SvarSlett
  3. Kult! Du skulle sett studenthybelen min...

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.