25.9.08

Klassebildet: et evig minne om grellhet

Siden jeg er så godt i gang med å blogge om utseende og denslags:

Jeg misliker den personen som valgte ut klassebildet. I stedet for å velge ut det bildet der ALLE i klassen, les: ALLE! ser bra ut, bortsett fra meg, er jeg av den oppfatning at de skulle valgt ut et bilde der jeg er heit og resten er stygge. Da kanskje folk ville husket meg som den pene de var så heldige å gå i klasse med, i stedet for den stygge, forskremte, krumryggede, redde, grelle, bollekinnede, ettervekstplagede outsideren jeg ser ut som på bildet.

Men hey, jeg lar meg ikke knekke helt, for jeg fikk 4 på coopertesten. Og dessuten, hør her:

CONTENT
What an extremely painful story! 
It is very well written. You write vividly, your detailed descriptions make the characters come alive, and you even manage to include imagery in your story, that is a rare gift! You also use repetition effectively.

LANGUAGE
Your language is practically flawless. No grammar mistakes, good vocabulary, and you bind your sentences together well.
Just remember to use commas before direct speech.

This is a very good start, Bea. At this point, I have no further comments...

SKAL VI SLÅSS?

2 kommentarer:

  1. Dust! Du er ikke en stygg, les: IKKE forskremt, krumrygged, redd, grell, bollekinned, ettervekstplagd outsider!

    Og igjen: Hurra for fantastisk tilbakemelding og karakter! Når får man kjøpt boka di? ;) (høhø)

    SvarSlett
  2. grats med engelskkarakteren 'a. :D

    du er digg på bildet. jeg ser overlegen ut. men klassebilder suger kug, blir aldri fornøyd uans.

    SvarSlett

Skriv hvem du er, ellers kommer jeg og tar deg.